سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساندویچ ساز بیم 4402

ساندویچ ساز بیم مدل SM4402 دارای 4 محفظه است که امکان تهیه 8 ساندویچ کامل یا 4 عدد اسنک را فراهم می کند. خرید ساندویچ ساز شاید لازم نباشد اما عملکرد آن در آشپزخانه بسیار بالاست. با خرید ساندویچ ساز و استفاده از آن می توانید در کمترین زمان یک غذای کامل را تهیه و میل کنید. ساندویچ ساز یکی از لوازم آشپزخانه است که کودکان و نوجوانان عاشق آن هستند. نام دیگر ساندویچ ساز بیم مدل SM4402 غذا است و برای کسانی که کار می کنند کارایی بسیار خوبی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در هر وعده غذایی ساندویچ بخورید بهترین راه برای خرید ساندویچ بیم مدل SM4402 است که متناسب با نیاز و عملکرد شماست. برای خرید گریل و ساندویچ ساز بیم با ما همراه باشید.

خرید دستگاه نان بیم مدل SM4402

محصولات ساندویچ ساز Bim SM4402

توان دستگاه 1400 وات می باشد

دارای 4 خانه

دارای 8 جا ساندویچ مثلثی

مجهز به صفحات نچسب

دارای نشانگر LED و دسته عایق حرارتی

 

ساندویچ بیم مدل SM4402 با توان مصرفی 1400-2200 وات گرمای مورد نیاز را در کمترین زمان ایجاد می کند. جنس ساندویچ ساز SM4402 Bim پلاستیکی و رنگ آن مات خاکستری می باشد. چراغ سبز و قرمز روی دستگاه نشان دهنده وضعیت دستگاه است. ساندویچ بیم مدل SM4402 دارای دو صفحه با روکش سرامیکی قابل تعویض می باشد. مواد سرامیکی گرما را به طور مساوی توزیع می کند و در نتیجه ساندویچ های کاملاً گرم می شود. یکی از ویژگی های خاص ساندویچ ساز Bim SM4402 وجود بشقاب سرخ کردنی و گرم کردن مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، همبرگر و ... می باشد. یک قفل ایمنی روی دسته ساندویچ ساز تعبیه شده است که در هنگام پخت دستگاه را کاملا قفل می کند. ساندویچ ساز مدل SM4402 از سری ساندویچ سازهای دو طرفه می باشد. به لطف وجود صفحه رویی، وقتی در بسته است، با کمی فشار یک ساندویچ پر از مخلفات، با طعم و طرح دلخواه درست کنید. همچنین می‌توانید ساندویچ‌های برش‌شده و برشته را با کمک صفحه گریل ساندویچ ساز بیم SM4402 میل کنید. درب ساندویچی Bim SM4402 تا 180 درجه باز می شود تا بتوانید به راحتی ساندویچ خود را تهیه کنید. از دیگر محصولات مشابه این دستگاه می توان مدل ساندویچ ساز بیم SM4401 را در نظر گرفت.

نحوه استفاده از ساندویچ ساز

ابتدا مواد لازم و هر چیزی که می خواهید در ساندویچ بریزید را آماده کنید و در ساندویچ ساز را باز کنید. مواد اضافی و تکه های نانی که از ساندویچ خارج می شود را می توان با کره پخش کرد. درب ساندویچ ساز Beam SM4402 باید هنگام گرم بسته شود، اگرچه اکثر مدل ها دارای چراغ نشانگر قرمز هستند. این چراغ به ما می گوید که چند دقیقه طول می کشد تا دستگاه گرم شود و پس از گرم شدن، سبز می شود و به ما می گوید زمان استفاده از دستگاه است. سپس درب آن را باز کرده و ساندویچ ها را بدون دست زدن به صفحه داغ دستگاه روی صفحه زیرین قرار دهید. یک ساندویچ پنیر معمولی 3-5 دقیقه طول می کشد تا آماده شود. با روشن شدن چراغ نشانگر دستگاه، درب ساندویچ ساز Beam SM4402 را باز کرده و ساندویچ ها را به کمک حصیر چوبی یا سیلیکونی جدا کنید. در ادامه شما را به مقاله چه غذایی با ساندویچ ساز درست کنیم دعوت می کنیم؟ ادامه مطلب

درباره برند بیم

ساندویچ ساز بیم مدل SM4402 یکی از محصولات مورد علاقه کودکان و نوجوانان می باشد. محصولات شرکت بیم آلمان که شامل نورپردازی منزل و آشپزخانه می باشد با جدیدترین تکنولوژی و بالاترین کیفیت تولید و به فروش می رسد. لوازم خانگی شامل آرام پز، بخارپز، چای ساز، گریل، اتو بخار، ماشین ظرفشویی، ساندویچ ساز، پلوپز، چرخ گوشت، سرخ کن، پاک کننده و غذاساز است. محصولات برقی بیم می تواند نیازهای خانه و آشپزخانه شما را برآورده کند. فروشگاه باما کالا نماینده بیم بوده و تمامی محصولات شرکت بیم را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.