سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخلوط کن بیم 1802

مخلوط کن بیم مدل BL1802 به لطف توان 500 وات می تواند انواع غذا، میوه و سبزیجات را در مدت زمان کوتاهی آسیاب و پوره کند. آسیاب و غذاساز یکی از پرکاربردترین و کاربردی ترین وسایل برقی در آشپزخانه هستند. یک زن خانه دار با کمک مخلوط کن هر آنچه را که نیاز دارد آسیاب می کند. اگر دیده اید در زمان مادربزرگ ها کارهای سنگینی از قبیل آسیاب و کوبیدن غلات توسط ملات کاران انجام می شد. امروزه کارهای خانه به لطف برق و وسایل آشپزخانه آسان شده است. بیم بلندر BL1802MST یکی از بهترین لوازم برقی با قیمت بسیار مقرون به صرفه است. برای خرید Beam Blender با ما همراه باشید زیرا در مورد برخی از ویژگی های Beam Blender BL1802MST صحبت می کنیم.

 

توان دستگاه 500 وات می باشد

ظرفیت کوزه 1.5 لیتر است

سرعت را می توان در 8 مرحله تنظیم کرد

یک آسیاب کوچک وجود دارد

قابلیت مخلوط کردن و خرد کردن انواع میوه ها و سبزیجات و خرد کردن یخ

با عملکرد پالس یا جریان

همراه با تایمر 120 ثانیه خاموش

دارای پایه های ضد لغزش

Better Home دارای 18 ماه گارانتی است

بلندر بیم مدل BL1802 همانطور که گفته شد دارای توان 500 وات می باشد. Beam Blender BL1802 از ظرف شیشه ای آسیاب، ظرف شیشه ای و پانل تنظیم تشکیل شده است. Beam Blender BL1802MST برای خرد کردن انواع سبزیجات و میوه ها استفاده می شود. برای استفاده از این مخلوط کن روی پنل تنظیمات دیجیتال دکمه هایی وجود دارد که می تواند سرعت دستگاه را کم و زیاد کند. یک صفحه نمایش دیجیتالی نیز وجود دارد که سرعت دستگاه و نوع برنامه را نشان می دهد. از طریق پنل میکسر BL1802MST سرعت را تا 8 مرحله تنظیم کنید. بیم بلندر BL1802 مجهز به تنظیم تایمر است که پس از 120 ثانیه خاموش می شود. پایه بلندر بیم BL1802MST یک دستگاه ضد لغزش و بی صدا است. جار بلندر BL1802 از شیشه بیم ساخته شده و دارای ظرفیت 1.50 لیتر می باشد. جنس تیغه مخلوط کن از فولاد ضد زنگ ساخته شده و به قدری بادوام است که می توانید یخ را با آن خرد کنید. در بین محصولات مشابه می توانید از میکسر مدل BL1801 استفاده کنید

نشان داد

نحوه استفاده از مخلوط کن بیم BL1802

هنگام استفاده از مخلوط کن بیم BIMBL1802 برای اولین بار باید نکاتی را به خاطر بسپارید. این نکات به افزایش عمر مخلوط کن شما کمک می کند. پس از باز کردن جعبه میکسر و خارج کردن آن از بسته بندی اصلی، میکسر بیم BL1802MST را مستقیم و سریع روشن نکنید. قسمت های قابل شستشو را بشویید و قسمت های باقی مانده را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید، سپس همه چیز را خشک کنید. برای نصب ظرف مخلوط کن، پس از قرار دادن آن بر روی بدنه اصلی، آن را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا کاملاً در دستگاه قرار گیرد. هرگز مخلوط کن یا آسیاب را با مواد غذایی پر نکنید. کاسه همزن یا کاسه آسیاب را دو سوم پر کنید و سپس درب آن را محکم ببندید. وقتی مخلوط کن یا آسیاب را روشن می کنید، پس از سه دقیقه کار کردن، آن را خاموش کنید تا موتور استراحت کند. پس از مدتی استراحت، دستگاه را روشن کنید. اگر مواد داخل دستگاه سفت است و چاقو را فشار می دهد، می توانید کمی آب اضافه کنید. سپس مطمئن شوید که درب بسته است، میکسر پرتو BL1802 را وصل کرده و دکمه پاور را فشار دهید. در زیر راهنمای ما برای خرید مخلوط کن مناسب را بخوانید تا برای خرید مخلوط کن دچار مشکل نشوید.

برند بیم

بلندر BL1802 Beam یکی از محصولات برند بیم می باشد. محصولات شرکت بیم آلمان که شامل لوازم برقی خانگی و آشپزخانه می باشد با آخرین تکنولوژی روز و کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می گردد. محصولات بیم شامل آرام پز، بخارپز، چای ساز، گریل، بخارپز، جاروبرقی، ساندویچ ساز، پلوپز، چرخ گوشت، برشته، جاروبرقی و غذاساز است. محصولات الکتریکی Bim می توانند نیازهای شما را در خانه و آشپزخانه برآورده کنند. فروشگاه اینترنتی باما کالا نماینده محصولات BIM بوده و با ارائه این محصولات در اختیار شما عزیزان می باشد.