سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سشوار بیم 3701

سشوار بیم مدل HD3701 یکی از برترین مدل های سشوار موجود در بازار است. سشوار یک وسیله الکترومغناطیسی است که نه تنها برای خشک کردن مو، بلکه برای حالت دادن و شانه کردن موها نیز استفاده می شود. بیش از یک قرن از اختراع این محصول محبوب می گذرد و از آنجایی که چندین دهه است که سشوار جای خود را در خانه ها باز کرده است، خانه ای بدون آن وجود ندارد. هنگام انتخاب این دستگاه، قدرت موتور و کارایی آن بسیار مهم است.

اگر می خواهید یک سشوار قدرتمند با چندین کارکرد بخرید. سشوار حرفه ای BIM مدل HD3701 را به لیست محصولات خود اضافه کنید. زیرا سشوار حرفه ای BIM HD3701 دارای موتوری قدرتمند با توان مصرفی 2000-2300 وات می باشد. موتور AC استفاده شده در سشوار حرفه ای Beam HD3701 جریان هوای بیشتر و عمر طولانی تری را فراهم می کند و آن را به یک سشوار حرفه ای سالنی محبوب تبدیل می کند. کابل 2.5 متری سشوار حرفه ای بیم مدل HD3701 دامنه عملکرد را افزایش می دهد. اینها تنها تعدادی از اجزای سشوار حرفه ای Beam HD3701 هستند. در اینجا با سایر ویژگی های سشوار حرفه ای BIM HD3701 آشنا شوید.

سشوار حرفه ای بیم مدل HD3701

سشوار حرفه ای بیم مدل HD3701 با رنگ مشکی نشانگر LED تحت لیسانس آلمان و مونتاژ ایران. سشوار حرفه ای بیم مدل HD3701 مجهز به فناوری قطع خودکار در هنگام داغ شدن بیش از حد دستگاه می باشد که طول عمر بالایی به دستگاه می دهد. برای سشوار پرتو حرفه ای مدل HD3701 دو سری تغلیظ کننده و حالت دهنده تعبیه شده است که می تواند موها را به روش های مختلف تزئین کند.

یکی از ویژگی های بارز سشوار حرفه ای BIM HD3701 توانایی آن در تولید یون است. این ویژگی با هیدراته نگه داشتن موها به خشک شدن سریعتر موها با کمترین آسیب کمک می کند و از زبری، چسبندگی و وز شدن موها جلوگیری می کند. سشوار حرفه ای Beam HD3701 دارای دو سطح کنترل دما و دو سطح کنترل باد می باشد. از دیگر ویژگی های سشوار حرفه ای BIM HD3701 می توان به امکان جداسازی فیلتر هوا اشاره کرد که با حفظ بهداشت و نظافت بیشتر باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. سشوار حرفه ای Beam HD3701 دارای گیره آویزان دستگاه می باشد که باعث افزایش کارایی می شود.

بیم

سشوار حرفه ای بیم HD3701 یکی از قدرتمندترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین دستگاه های موجود در بازار است. شرکت بیم یکی از شرکت های معروف و مورد اعتماد در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که همواره با نوآوری و تولید محصولات با کیفیت با بهره گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا در تلاش است تا بهترین محصولات را در بازار عرضه کند. . محصولات این شرکت دارای مجوز آلمان بوده و در کشورهای مختلف از جمله ایران اخیرا مونتاژ می شود. محصولات این شرکت شامل آرام پز، بخارپز، پلوپز، آبمیوه گیری، پرتقال آب گیری، مخلوط کن، غذاساز، چای ساز، توستر، اتو بخار، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری، مخلوط کن، سشوار و جاروبرقی می باشد. فروشگاه اینترنتی باما کالا یکی از نمایندگی های عرضه کننده محصولات بیم می باشد.

چگونه از سشوار حرفه ای مدل HD3701 استفاده کنیم؟

برای کار با سشوار حرفه ای Beam HD3701 کافی است قبل از شروع به کار موها را شانه کنید. سری های مورد نیاز را نصب کنید. سپس دستگاه را روشن کرده و در سطح دلخواه خود قرار دهید. حالا به نکات ایمنی توجه کنید: بعد از کار کابل را از پریز جدا کنید. از آنجایی که سشوار با کشیدن هوای بیرون کار می کند، هنگام کار از پوشاندن پشت دستگاه خودداری کنید. این کار به شدت به دستگاه آسیب می رساند و باعث آب شدن برخی از قطعات آن می شود. از سشوار در محیط مرطوب استفاده نکنید و از نفوذ آب خودداری کنید. از دیگر محصولات مشابه می توان به سشوار بیم مدل HD3703 اشاره کرد.