سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غذاساز بوش مدل MCM3501M

غذاساز بوش MCM3501 یکی از مفیدترین و پرکاربردترین محصولات بوش است. آشپزی یک هنر سرگرم کننده و لذت بخش است، اما زمان زیادی می برد. اما اگر در حین کار دستیار حرفه ای و سریعی مانند غذاساز داشته باشید، می توانید از پخت و پز لذت کامل ببرید و کارهای سخت و وقت گیر را به آن محول کنید. غذاساز بوش MCM3501 دستیار مورد نیاز شما در آشپزی است که نه تنها لذت آن را افزایش می دهد، بلکه سرعت آن را نیز افزایش می دهد. غذاساز بوش MCM3501 دستگاهی جمع و جور با عملکردهای فراوان است. بوش MCM3501 قابلیت خرد کردن، آسیاب کردن، مخلوط کردن و آسیاب کردن غذا را دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد غذاساز MCM3501 بوش با ما همراه باشید. برای خرید و اطلاع از قیمت غذاساز بوش با ما همراه باشید.

ویژگی های غذاساز بوش MCM3501

غذاساز بوش MCM3501 با بدنه استیل کاسه پلاستیکی شفاف 2.3 لیتری معادل خمیر 800 گرمی ساخت اسلوونی با مجوز آلمان. ابعاد غذاساز MCM3501 بوش به شرح زیر است: 260 * 220 * 375 غذاساز بوش MCM3501 دارای موتور 800 وات با امکان عملکرد پالس و 2 سطح سرعت می باشد. غذاساز بوش MCM3501 قابلیت خرد کردن انواع سبزیجات، سبزی و پنیر را دارد. غذاساز بوش MCM3501 قابلیت مخلوط کردن انواع کوکتل را دارد. این دستگاه شامل یک پارچ پلاستیکی پلی کربنات شفاف 1 لیتری برای تهیه کوکتل و خرد کردن یخ می باشد. غذاساز بوش MCM3501 قابلیت آسیاب کردن دانه ها و ادویه ها را دارد و به لطف ادویه های تازه آسیاب شده می توانید طعم غذاها را تغییر دهید. غذاساز بوش MCM3501 دارای یک دیسک استیل ضد زنگ است که می تواند به سمت عقب بچرخد و امکان خرد کردن نازک و درشت و آسیاب درشت و ریز را فراهم می کند.

همچنین غذاساز بوش MCM3501 دارای لیسک تخم مرغ و خامه می باشد و برای تهیه خمیر، کیک و دسر نیز بسیار مفید است. تجهیزات غذاساز MCM3501 بوش که تا حدی با مواد غذایی در تماس هستند حاوی BPA مضر نیستند. تمامی لوازم جانبی غذاساز MCM3501 بوش در داخل کاسه قرار می گیرد و بنابراین غذاساز MCM3501 بوش یک دستگاه جمع و جور است. تمام لوازم جانبی غذاساز MCM3501 بوش قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و در وقت شما صرفه جویی می کند. هسته های پردازنده قدرت MCM3501 در هنگام وصل شدن دستگاه به عنوان فن عمل می کنند و از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کنند. سیم غذاساز بوش MCM3501 را می توان در بدنه دستگاه قرار داد. غذاساز بوش MCM3501 مجهز به قفل ایمنی درب و کاسه است و تا زمانی که کاسه و درب آن در جای خود قرار داشته باشند، دستگاه کار می کند. از دیگر محصولات مشابه می توان به غذاساز بوش MCM640604 اشاره کرد.

نحوه استفاده از غذاساز بوش MCM3501

برای خرد کردن مواد کافی است تیغه را داخل دستگاه نصب کنید، سپس کاسه را در جای خود قرار دهید، درب دستگاه را ببندید، مواد را داخل آن بریزید و دستگاه را روی سطح 1 یا 2 قرار دهید. به سادگی دیسک مورد نظر را وارد کنید تا محتویات رنده شود. ظرف را داخل دستگاه بریزید و مواد را داخل دستگاه بریزید و شروع به کار کنید. برای تهیه اسموتی باید کتری مخصوص روی دستگاه نصب کنید. برای استفاده از دستگاه آسیاب باید ظرف مخصوصی را در دستگاه قرار دهید و سپس شروع به کار کنید. مقاله های مقایسه غذاسازهای بوش 2022 را حتما بخوانید.

بوش

غذاساز بوش MCM3501 یکی از گران ترین غذاسازهای موجود در بازار است. بوش با بهره گیری از بهترین تکنولوژی و مواد، پیشرو جهانی در تولید لوازم خانگی است. این شرکت آلمانی یکی از قوی ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان به شمار می رود. محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر، بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خردکن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، میکسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندویچ ساز، جاروبرقی، جاروبرقی باطری می باشد. ، آبمیوه گیری، مخلوط کن. انواع فر و لوازم خانگی. فروشگاه اینترنتی «باما کالا» یکی از اپراتورهای فعال در زمینه عرضه محصولات بوش می باشد.