سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت آب میوه گیری بوش مدل mes4010

آب میوه گیری بوش مدل MES4010

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 جدیدترین و متمایزترین آبمیوه گیری شرکت بوش می باشد. امروزه خرید آب میوه ارزان تر از خرید آب میوه از خارج است. آب میوه ها پرمصرف ترین نوشیدنی ها در جهان هستند. آب میوه ها حاوی مواد معدنی و ویتامین های زیادی هستند و مصرف آنها برای همه خوشایند است. متأسفانه امروزه به دلیل فرآیند پرزحمت نظافت قطعات تولید نوشیدنی ها، آب میوه های خانگی جایگزین آب میوه های صنعتی و آماده شده است. اما با خرید آب میوه گیری MES4010 بوش این مشکل را نخواهید داشت و به راحتی می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. زیرا قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. پس از خرید و استفاده از مرکبات گیر بوش MES4010 دیگر نیازی به له کردن میوه نیست چرا که دهانه ورودی میوه در مرکبات گیر بوش MES4010 به اندازه یک سیب بسیار بزرگ (84 میلی متر) می باشد. آبمیوه گیری بوش مدل 4010 قوی ترین و بزرگترین آبمیوه گیری بوش است. در صورت خرید و استفاده از آب میوه گیری بوش، با یک بار استفاده از دستگاه می توانید حجم بیشتری آب میوه داشته باشید. در ادامه بیشتر با این آبمیوه گیری غول پیکر آشنا خواهیم شد.

خرید آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 با تجهیزات استنلس استیل توان موتور 1200 وات را ارائه می کند. این محصول به شما امکان آبگیری سریع انواع میوه ها و سبزیجات نرم و سفت را با بهترین کیفیت می دهد. کلیه قطعات آب میوه گیری سالم بوش مدل 4010 پس از استفاده قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. آبمیوه گیری بوش MES4010 همچنین دارای برس های عالی برای تمیز کردن فیلترها و قطعات دستگاه است که کار شما را آسان می کند. به دلیل صاف بودن سطح، صاف و غیر ساینده است.

ویژگی های آب میوه گیری بوش مدل MES4010

توان موتور دستگاه 1200 وات می باشد

قطر دهانه دستگاه 84 میلی متر است

ظرفیت مخزن آب میوه 1.5 میلی لیتر است

حجم مخزن زباله 3 لیتر است

دارای 3 تنظیم سرعت

قیمت به آبمیوه گیری بوش mes4010

قیمت آب میوه گیری بوش مدل mes4010 با کمترین قیمت در فروشگاه باما کالا عرضه می شود و در هنگام خرید نیز گارانتی محصول به شما ارائه می شود. آب میوه گیری بوش مدل MES4010 دارای عملکرد ضد چکه می باشد. این ویژگی به تمیز نگه داشتن سطح کار شما کمک می کند. شیر آب میوه گیری به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توانید آب میوه را داخل ظرف بریزید و به محض اینکه شیر آب را ببندید دیگر قطره ای نخواهید دید. مخزن آب میوه گیری بوش مدل 4010 بزرگ (3 لیتر) بوده و پارچ نشکن آن دارای ظرفیت 1.5 لیتر با قابلیت جداسازی کف روی آب میوه می باشد. موتور این آبمیوه گیری مجهز به عملکرد توقف ایمنی است. بنابراین موتور تنها زمانی شروع به کار می کند که تمام قطعات به درستی قرار گرفته و درب دستگاه بسته شود. این ویژگی دستگاه از آسیب دیدن افراد و ریختن مواد در فضای باز جلوگیری می کند. دسته های آب میوه گیری MES4010 بوش از آلومینیوم دایکاست ساخته شده است که امکان بسته شدن بهتر دستگاه را فراهم می کند. پایه پلاستیکی آب میوه گیری MES4010 بوش به پیشخوان می چسبد و از حرکت دستگاه جلوگیری می کند. از دیگر محصولات مشابه این آب میوه گیری می توان به آبمیوه گیری بیم مدل FP-2003 اشاره کرد.

نحوه استفاده از آبمیوه گیری بوش MES4010

برای کار با آبمیوه گیری بوش MES4010 ابتدا میوه را آماده کنید. کوزه را زیر شیر آب قرار دهید و آن را باز کنید و با توجه به سفتی و نرمی میوه سطحی را انتخاب کنید و دستگاه را روشن کنید. همچنین می توانید از ماشین ظرفشویی برای شستن اجزای آن استفاده کنید. در ادامه مطلب راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری بوش آلمانی اصل 2022 را به شما پیشنهاد می کنیم.

درباره برند بوش

آبمیوه گیری بوش MES4010 جدیدترین و زیباترین آبمیوه گیری بوش است که با استفاده از آخرین تکنولوژی طراحی شده است. شرکت بوش یکی از غول های صنعت لوازم خانگی در جهان است که در تولید محصولات جدید پیشگام بوده و از نیازها و فناوری های روز دنیا پیروی می کند. محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر، بوفه، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، غذاساز، غذاساز، بخارپز، چرخ گوشت، میکسر، چرخ گوشت، چرخ، اجاق گاز، ساندویچ ساز، پاک کننده، پاک کننده، آبمیوه گیری می باشد. ، انواع فرهای ساخته شده در لوازم خانگی را مخلوط می کند. فروشگاه باما کالا یکی از شرکای مسئول تامین محصولات بوش می باشد.