سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 یکی از جاروبرقی های حرفه ای شرکت بوش می باشد.خانه ای تمیز و ساده آرامش و حقیقت خاصی را به معشوقه خانه خواهد بخشید. یکی از مهم ترین چیزها در خانه های نقره ای، کف های تمیز است که جارو می شوند. و در نتیجه نظافتچی خانه دستیار حرفه ای گودابانو می شود. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 دستیار حرفه ای و تمیز شما خواهد بود. تا این کار سخت و وقت گیر را برای شما آسان تر کند. ماشین لباسشویی بوش BGL8PRO5 علاوه بر برس کاردک اصلی و کف فلزی. همچنین یک بسته کمکی حرفه ای، از جمله برس پارکت، ارائه می شود. برس مبل بزرگ برس مبلمان اندازه پاکت 4 xxl با درز و بازشو بسیار بلند بعد ماشین ظرفشویی بوش را نصب می کنیم.

ویژگی های جاروبرقی بوش BGL8PRO5

حداکثر توان دستگاه 2000 وات می باشد

مجهز به فیلتر هپا

یک لوله کنفی تلسکوپی وجود دارد

ظرفیت مخزن جاروبرقی 5 لیتر است.

دارای سه نوع برس می باشد

شوینده لباسشویی نوع G

پارکینگ تجهیزات و محل لوله برای نگهداری وجود دارد.

سیستم PowerProtect برای حداکثر تمیز کردن، حتی زمانی که کیسه گرد و غبار پر است

سیستم QuattroPower برای تمیز کردن فوق العاده با حداقل مصرف انرژی

SilentClean Premium System، با استفاده از پین‌های بی‌صدا مخصوص که به راحتی می‌توان آن را وارد و بسته کرد

بدنه مقاوم در برابر خش و ضربه

مجهز به جعبه نگهداری ابزار

طول سیم 12 متر و شعاع عملکرد 15 متر است

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 دارای جمع شدن کابل اتوماتیک و سطح مکش قابل تنظیم می باشد. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 مجهز به فیلتر ULPA قابل شستشو می باشد که برای افراد آلرژی بسیار مناسب بوده و از نفوذ گرد و غبار به بیرون دستگاه جلوگیری می کند و تا 99.99 درصد کارایی دارد و هوای پاک تری نسبت به هوای اطراف تولید می کند. لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 دارای طراحی بسیار ارگونومیک و تنظیم آسان بوده و دارای قفل کشویی برای بهترین حالت نظافت می باشد. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 مجهز به آلارم الکترونیکی تعویض کیسه گرد و غبار می باشد. محافظ هوای مورد استفاده در جاروبرقی بوش BGL8PRO5 برای محافظت از مبلمان و دیوارها نصب شده است. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 دارای 4 چرخ فلزی بادوام می باشد. شیلنگ جاروبرقی بوش BGL8PRO5 دارای روکش کنفی است که از خم شدن و ترک خوردن آن جلوگیری می کند و کار با آن بسیار آسان است. همچنین حس خوبی به این دستگاه داده است. سیم بلند جاروبرقی بوش BGL8PRO5 تا شعاع 15 متری بدون تعویض پریز کار می کند. از دیگر محصولات مشابه این محصول می توان به جاروبرقی بوش مدل BGL72234 اشاره کرد.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 با رنگ تیتانیوم ضد خش ساخت آلمان. ابعاد جاروبرقی بوش BGL8PRO5 به شرح زیر است: 480*320*275. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 دارای قدرت موتور 1800 وات و وزن خالص 7.7 کیلوگرم می باشد. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 مجهز به فناوری کمپرسور، موتور قدرتمند، تیغه های آیرودینامیکی و جریان هوای کالیبره شده است که با کمترین مصرف انرژی بهترین جاروبرقی را به دست می آورد. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 برای عملکرد بسیار بی صدا و با صدای خروجی تنها 74 دسی بل طراحی شده است. فناوری حفاظت از قدرت به کار رفته در جاروبرقی بوش BGL8PRO5 حداکثر تمیز کردن را حتی زمانی که کیسه گرد و غبار نصف یا پر است تضمین می کند. در عین حال، کیف به لطف مواد میکرو و چند لایه، با عملکرد بهتر و عمر مفید بیشتر به اقتصاد خانواده کمک می کند.

درباره برند بوش

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات شرکت بوش می باشد که با تکنولوژی روز طراحی شده است. بوش یکی از پیشروترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است که همواره در تلاش برای ایجاد و تولید محصولات جدید با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیاست. محصولات این شرکت ساخت کشور آلمان می باشد و شامل یخچال فریزر، بوفه، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خردکن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، مخلوط کن، میکسر، چرخ گوشت، توستر، ساندویچ ساز و جاروبرقی می باشد. پاک کننده ها، پاک کننده های قابل استفاده مجدد، آبمیوه گیری، مخلوط کن، انواع فر و لوازم توکار. فروشگاه اینترنتی باما کالا یکی از نمایندگی های فعال در زمینه پخش محصولات بوش می باشد.

نحوه استفاده از جاروبرقی بوش BGL8PRO5

برای کار با ماشین لباسشویی بوش BGL8PRO5 کافی است برس مورد نظر را به لوله تلسکوپی متصل کرده و نشانگر را تنظیم کرده و دکمه پاور را فشار دهید. برای اینکه دستگاه به خوبی کار کند و بهداشت خانه و دستگاه را حفظ کند، بهتر است فیلتر، برس و لوله را با آب داغ تمیز کنید و هر بار به آرامی دستگاه را بشویید تا گرد و غبار گرفته شود. از جمع آوری آب با دستگاه خودداری کنید. به خواندن مقاله مقایسه جاروبرقی سری 8 بوش ادامه دهید.