سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت جاروبرقی بوش سری 8

جاروبرقی بوش BGL8PRO5 یکی از جاروبرقی های حرفه ای شرکت بوش می باشد. خانه تمیز و مرتب آرامش و استقلال را برای بانوی خانه به ارمغان می آورد. یکی از موارد مهم در خانه نقره ای، کف تمیز است که جارو می شود و برای این منظور نظافتچی خانه دستیار حرفه ای کدابانو است. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 یک دستیار حرفه ای و تمیز خواهد بود تا این کار سخت و زمان بر برای شما آسان شود. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 مجهز به برس پارویی اصلی با کف فلزی و کیف ابزار حرفه ای است که شامل برس پارویی برای کف پارکت، برس مبل بزرگ، برس مبلمان، 4 پاکت xxl و ... می باشد. دوخت بلند و شکاف. بعد ماشین ظرفشویی بوش را نصب کردیم.

جاروبرقی بوش BGL8PRO5 با روکش تیتانیوم ضد خش ساخت آلمان. ابعاد جاروبرقی بوش BGL8PRO5 به شرح زیر است: 480 * 320 * 275 جاروبرقی بوش BGL8PRO5 دارای قدرت موتور 1800 وات و وزن خالص 7.7 کیلوگرم می باشد. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 مجهز به فناوری فشرده سازی، موتوری قدرتمند با تیغه های آیرودینامیکی و جریان هوای متعادل است که با مصرف انرژی کم، جذب گرد و غبار عالی را به دست می آورد. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 به گونه ای طراحی شده است که بسیار کم صدا و با انتشار صدایی تنها 74 دسی بل است. فناوری صرفه جویی در انرژی به کار رفته در جاروبرقی بوش BGL8PRO5 تمیز کردن با کیفیت بالا را حتی زمانی که کیسه نیمه پر یا پر است، ارائه می دهد. در عین حال با عملکرد عالی کیف و عمر طولانی آن به لطف متریال کوچک و چندلایه خود به اقتصاد خانواده کمک می کند.

قیمت جاروبرقی سری 8 بوش

قیمت جاروبرقی بوش سری 8 با نازلترین قیمت در فروشگاه باما عرضه شده است تا بتوانید محصول را خریداری کنید. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 دارای تنظیمات اتوماتیک و قابل تنظیم می باشد. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 دارای تجهیزات شستشوی ULPA می باشد که برای افراد آلرژی بسیار مناسب بوده و از ورود گرد و غبار به بیرون دستگاه جلوگیری می کند و تا 99.99 درصد کارایی دارد و هوای بهتری نسبت به هوای محیط ارائه می دهد. دسته تلسکوپی جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 دارای طراحی ارگونومیک بوده و به راحتی قابل تنظیم بوده و دارای قفل کشویی برای نظافت بهتر می باشد. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 دارای کنترل های الکترونیکی برای تعویض کیف می باشد. کولر گازی استفاده شده در جاروبرقی بوش BGL8PRO5 برای محافظت از مبلمان و دیوارها طراحی شده است. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 با 4 چرخ بادوام. شلنگ موجود در جاروبرقی بوش BGL8PRO5 دارای شلنگی است که از خم شدن و ترکیدن آن جلوگیری می کند و کار با آن آسان است. جدا از آن جلوه خوبی به این دستگاه داده است. جارو شارژی بوش BGL8PRO5 تا شعاع 15 متری کار می کند و نیازی به تعویض پریز نیست. از دیگر محصولات مشابه می توان به جاروبرقی بوش مدل BGL72234 اشاره کرد.

نحوه استفاده از جاروبرقی بوش BGL8PRO5

برای کار با جاروبرقی بوش BGL8PRO5 برس مورد نظر را به لوله تلسکوپی متصل کرده و درجه را تنظیم کرده و دکمه پاور را فشار دهید. برای حفظ عمر مفید دستگاه و تمیزی منزل و دستگاه، بهتر است به صورت دوره ای فیلتر، برس و لوله ها را با آب گرم و مواد شوینده ملایم شستشو دهید تا گرد و غبار از روی دستگاه پاک شود. از افزودن مایع به دستگاه خودداری کنید. به خواندن مقاله مقایسه جاروبرقی سری 8 بوش ادامه دهید.

درباره برند بوش

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 یکی از بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی های بوش است که با استفاده از آخرین تکنولوژی طراحی شده است. شرکت بوش یکی از پیشگامان تولید لوازم برقی در جهان است که همواره سعی در توسعه و تولید محصولات جدید با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا دارد. محصولات این شرکت ساخت کشور آلمان می باشد و شامل یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی آسیاب غذاساز اتو بخار گوشت برش میکسر گوشت سرخ کن چرخ توستر ساندویچ جاروبرقی. پاک کننده ها از جمله ماشین لباسشویی، جارو شارژی، آبمیوه گیری، مخلوط کن، انواع فر و لوازم خانگی. فروشگاه اینترنتی باما کالا یکی از دست اندرکاران عرضه محصولات بوش می باشد.