سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 یکی از کارآمدترین آب میوه گیری های موجود در بازار است. آب میوه ها، این نوشیدنی های محبوب، سرشار از مواد مغذی و ویتامین هستند. بنابراین نوشیدن آنها انرژی از دست رفته را در بدن باز می گرداند. در فصل زمستان با نوشیدن روزانه یک لیوان آب پرتقال می توانید بدن خود را در برابر ویروس ها مقاوم کنید. یا در تابستان یک آب میوه تازه خانگی بنوشید تا از گرما و خستگی خلاص شوید. برای این کار باید یک آبمیوه گیری مناسب بخرید. متاسفانه امروزه به دلیل طولانی شدن مراحل شستشوی قطعات آب میوه، آب میوه های خانگی جای آب میوه های صنعتی و آماده شده است. اما با خرید آبمیوه گیری بوش MES25A0 در زمان صرفه جویی می کنید. زیرا قطعات این دستگاه پس از استفاده در ماشین ظرفشویی قابل شستشو می باشد. علاوه بر این، با وجود عملکرد ضد چکه آبمیوه گیری MES25A0 بوش، سطح کار شما تمیز باقی می ماند. شیر دستگاه به گونه ای است که به راحتی می توانید آب میوه را در پارچ یا لیوان مخصوص بریزید. بدون نگرانی از چکه کردن برای اطلاعات بیشتر در مورد آبمیوه گیری بوش با ما همراه باشید.

خرید فیلتر بوش MES25A0

ویژگی های آبمیوه گیری بوش MES25A0

قدرت موتور 700 وات

نوع دستگاه یکبار مصرف

ظرفیت بطری آب میوه 1.25 لیتر است

ظرفیت مخزن لجن 2 لیتر است

دارای 2 تنظیم سرعت:

اندازه ورودی 73 متر است.

یک قفل ایمنی روی درب تعبیه شده است

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 در رنگ سفید زغالی ارائه شده است. موتور 700 وات دستگاه امکان استخراج انواع آب میوه و سبزیجات نرم و سفت را با بالاترین سرعت و کیفیت عالی می دهد. تمام قطعات آب میوه گیری MES25A0 بوش فاقد مواد مضر BPA بوده و در نتیجه آب میوه سالمی دریافت می کنید. صافی ریزتر آبمیوه گیری MES25A0 بوش، ساخته شده از فولاد ضد زنگ، بهترین آبمیوه را در اختیار شما قرار می دهد. آبمیوه گیری 25a0 بوش دارای سیستم توقف ایمنی است. موتور تنها زمانی شروع به کار می کند که تمام قطعات به درستی نصب شده باشند و درب موتور بسته باشد. اگر در حین کار به هر دلیلی درب باز شود، موتور فوراً خاموش می شود، بنابراین خطر آسیب یا پاشش وجود ندارد.

آبمیوه گیری بوش MES25A0 دارای دهانه ورودی میوه 73 میلی متری است که معادل یک سیب بزرگ است و نیازی به برش میوه و سبزیجات ندارد. مخزن خمیر آبمیوه گیری 25a0 بوش بزرگ و قابل جابجایی است و ظرفیت آن 2 لیتر است. آبمیوه گیری نشکن 25a0 بوش دارای کف آبمیوه جدا کننده بوده و ظرفیت آن 1.25 لیتر می باشد. دسته های آبمیوه گیری 25a0 بوش از آلومینیوم دایکاست ساخته شده است و به دستگاه اجازه می دهد محکم تر بسته شود. آبمیوه گیری بوش MES25A0 دارای برس برای شستشوی آسان قطعات و فیلتر می باشد. پایه پلاستیکی آب میوه گیری بوش MES25A0 به عنوان دمنده عمل می کند و از لرزش دستگاه در حین کار جلوگیری می کند. یکی دیگر از محصولات مشابه این آب میوه گیری آب میوه گیری بوش MES25G0 می باشد.

نحوه استفاده از آبمیوه گیری بوش MES25A0

برای شروع، ابتدا میوه ها را آماده کنید. جاروبرقی بوش MES25A0 را روشن کنید و اهرم تنظیم سرعت را با توجه به سختی میوه روی (1 برای میوه های نرم تر و 2 برای میوه های سفت تر) قرار دهید و آن را داخل دستگاه بریزید و با چرخ میوه در قسمت داخلی آن را خرد کنید. . مراقب باشید قبل از قرار دادن شیشه در زیر شیر آب، آن را باز نکنید. با این امکانات آبمیوه ای شیرین و شفاف خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر مقاله 5 بهترین انواع آب میوه در 1401 باماکالا را مطالعه کنید.

درباره برندهای بوش

آبمیوه گیری بوش MES25A0 یکی از پرفروش ترین آبمیوه گیری های موجود در بازار است که با استفاده از آخرین فناوری ها طراحی شده است. شرکت بوش یکی از غول های صنعت لوازم خانگی جهان است که همواره در زمینه تولید محصولات جدید پیشگام بوده و با نیازها و فناوری های روز دنیا همگام بوده است. از جمله محصولات این شرکت می توان به یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خردکن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، میکسر، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندویچ ساز، جاروبرقی، جاروبرقی اشاره کرد. , آبمیوه گیری , مخلوط کن .انواع فر یکپارچه و لوازم خانگی. فروشگاه باما کالا یکی از نمایندگی های فعال در زمینه عرضه محصولات بوش می باشد.