سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب میوه گیری بوش 700 وات

آب میوه گیری بوش مدل MES25G0 دستگاهی 700 واتی است که در رنگ های سفید و سبز جلوه خوبی به آشپزخانه می دهد. اگر دوست دارید در طول روز آب میوه های تازه از انواع مختلف بنوشید، خوب است آبمیوه گیری در خانه داشته باشید تا هر زمان که خواستید بتوانید آب میوه تازه درست کنید. آب میوه ها سرشار از مواد مغذی و ویتامین هستند و نوشیدن با لذت آنها برای بدن بسیار مفید است. این نوشیدنی های فوق العاده بسیار ساده و آسان خواهد بود، مخصوصا برای افرادی که دوست ندارند میوه بخورند. بنابراین با خرید آب میوه گیری مناسب می توانید به راحتی آب میوه تازه تهیه کنید. امروزه تولید کنندگان نوشیدنی های ارزان قیمت در بازار وجود دارد، اما کیفیت خوبی ندارد. با خرید آبمیوه گیری باکیفیت می توانید به راحتی در خانه آب میوه درست کنید و از آن لذت ببرید. برند بوش یکی از برندهای تولید کننده و توزیع کننده انواع آبمیوه گیری با ظرفیت های مختلف می باشد. آب میوه گیری بوش مدل MES25G0 یکی از محصولات این برند است که در فروشگاه باما عرضه می شود. قبل از خرید آبمیوه گیری بوش با ما همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های آبمیوه گیری بوش MES25G0

قدرت موتور 700 وات

دارای 2 سطح سرعت

قطر ورودی 73 سانتی متر است

سیستم ضد چکه

ظرفیت مخزن آب میوه گیری 1.25 لیتر می باشد

دارای قفل ایمنی

آب میوه گیری بوش 700 وات با در نظر گرفتن سرعت و کارایی بالا طراحی شده است. این دستگاه دارای دو تنظیم سرعت است که برای آبگیری میوه و سبزیجات استفاده می شود. لوله 73 میلی متری به شما این امکان را می دهد که میوه ها را بدون له کردن آن در آبمیوه گیری قرار دهید. طراحی دقیق شیر آب و سیستم DripStop نیز از ریختن آب میوه ها و آلودگی فضای آشپزخانه جلوگیری می کند. تمام قطعات پلاستیکی به کار رفته در این دستگاه فاقد BPA بوده و هیچ ماده مضری وارد آب میوه نمی شود. ظرفیت مخزن آب میوه گیری 1.25 لیتر می باشد که حجم بالایی دارد. مخزن زباله آن حدود 2 لیتر حجم دارد و حاوی زباله است. سیستم ایمنی SafetyStop که در آبمیوه گیری بوش MES25G0 طراحی شده است، از روشن شدن موتور تا زمانی که اجزای آبمیوه گیری به درستی مونتاژ نشوند، جلوگیری می کند. در نهایت می توانید تمام قطعات آن را در ماشین ظرفشویی بشویید. از آبمیوه گیری های مشابه می توان به آبمیوه گیری بوش MES3500 اشاره کرد.

کار با آبمیوه گیری بوش مدل MES25G0

استفاده از آبمیوه گیری بوش MES25G0 بسیار ساده است. فقط میوه را آماده کنید، نیازی به خرد کردن میوه نیست زیرا به راحتی داخل لوله دستگاه می رود. سپس با توجه به سختی میوه، دکمه سرعت را روی (1 برای میوه های نرم تر و 2 برای میوه یا سبزیجات سفت تر) قرار دهید و آن را داخل دستگاه بریزید و میوه ها را در استفاده از پستل ماشینی هدایت کنید. . مراقب باشید قبل از قرار دادن پارچ زیر شیر آب، شیر آب را باز نکنید. در نهایت اجزای آن را در ماشین ظرفشویی بریزید و بشویید. در مقاله بعدی چرا آبمیوه گیری بوش بخریم؟ خواندن

درباره برند بوش

آبمیوه گیری بوش MES25G0 یکی از راحت ترین و زیباترین آبمیوه گیری های بوش است که با استفاده از آخرین تکنولوژی تولید شده است. شرکت بوش یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم خانگی است که همواره در تولید محصولات جدید پیشگام بوده و با نیازها و تکنولوژی روز دنیا همگام است. محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خشک کن، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، میکسر، چرخ گوشت، توستر، توستر، ساندویچ ساز، جاروبرقی و جارو شارژی می باشد.تکرار کنید ، آب میوه ، مخلوط کن انواع اجاق گاز و لوازم خانگی. فروشگاه باما کالا یکی از نمایندگی های فعال در عرضه محصولات بوش می باشد.