سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرد کن بوش مدل MMR15A1

خردکن بوش مدل MMR15A1 یک ابزار کاربردی در آشپزخانه است. خردکن های برقی در زمان گرانبهای شما صرفه جویی می کنند و فرآیند پخت و پز را سرعت می بخشند. آنها به یک ابزار آشپزخانه مقرون به صرفه برای همه تبدیل شده اند تا مواد طبیعی را به زیبایی برش دهند. مدل الکترونیکی هلی کوپتر در مقایسه با روش های دستی، اشیا را به سرعت برش می دهد و تنها با یک فشار دادن به دستگاه، غذا را برش می دهد. تیغه های فولادی ضد زنگ بادوام به برش سبزیجات به شکل دلخواه کمک می کند. هنگام انتخاب بهترین مارک خردکن برقی، دانستن نوع مواد، میزان آب، کیفیت مواد، استحکام شیشه، عملکرد مطمئن ماشین لباسشویی و قیمت دستگاه خردکن برای انتخاب آگاهانه اهمیت دارد. اولین خردکن بوش یکی از مناسب ترین محصولات از هر نظر می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

ویژگی های خردکن بوش مدل MMR15A1

مصرف برق: 550 وات

ولتاژ: 220-240 ولت.

محل ویژه ای برای جمع آوری سریع کابل ها وجود دارد

مناسب برای انبارهای کوچک: بله

قطع آب: بله

دیسک کنترل: بله

دارای تیغه استیل ضد زنگ قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

حجم کاراف شیشه ای: 1500 میلی لیتر

بدون BPA در تمام قطعات پلاستیکی دستگاه: بله

خردکن بوش مدل MMR15A1 با توان 550 وات ابزاری نسبتا قدرتمند و کاربردی است. برش زن بوش آلمانی برای برش دادن غذا به قطعات کوچک ایده آل است. مثلا با این دستگاه می توانید سبزی پلو یا سابی کوکو را خرد کنید و در یک چشم به هم زدن مواد را تهیه کنید. حتی می توانید با این دستگاه اسموتی درست کنید. این محصول دارای تیغه برش و دیسک همزن می باشد، تیغه های آن از استیل ضد زنگ می باشد که به راحتی می توانید آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. پارچ این دستگاه شیشه ای بوده و 1500 لیتر گنجایش دارد. این دستگاه موادی مانند سبزیجات، پیاز، گوجه فرنگی، آجیل و یخ را به قطعات کوچک خرد می کند. با غذاساز مانند غذاساز بوش MC812M865 می توانید انواع غذاها را خرد کنید.

نحوه استفاده از دستگاه

استفاده از پاک کن بسیار آسان و بدون پیچیدگی است. فقط لبه برش را نگه دارید. غذا را داخل مخزن بریزید، درب آن را محکم ببندید و سپس آن را باز کنید. سپس درپوش را فشار داد. تیغه برش حرکت می کند و شروع به کار می کند. برای شستن هنگام چیدن برگ ها را جدا کرده و در قابلمه بریزید و همه را بشویید. در مقاله زیر، باید 7 نکته برای استفاده از غذاساز را بخوانید که باید بدانید.

برند بوش

بوش یکی از غول های صنعت لوازم خانگی در جهان است که همگام با نیازها و فناوری های روز دنیا همواره در زمینه تولید محصولات جدید و پیشرفته پیشگام بوده است. محصولات این شرکت شامل یخچال، فریزر ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، آسیاب، غذاساز، اتو بخار، چرخ گوشت، مخلوط کن، آسیاب، چرخ، توستر، ساندویچ، جاروبرقی، انواع جارو شارژی. . -در فر و لوازم خانگی فروشگاه باما کالا یکی از نمایندگی های فعال محصولات بوش می باشد.