سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چای ساز سماور مایرباخ

چای ساز سماور مایرباخ دستگاهی مدرن اما سنتی است که علاوه بر دستگاه چای ساز می توان آن را یک سماور الکترونیکی نیز دانست. برای همه ما ایرانی ها نوشیدن چای یکی از مهم ترین بخش های زندگی است که نه تنها تشنگی را رفع می کند، بلکه لذت بخش و با طراوت نیز می باشد. به نظر ما نوشیدن یک فنجان چای خستگی بعد از کار در طول روز را برطرف می کند. در گذشته از سماور زغال سنگ برای جوشاندن آب و دم کردن چای استفاده می کردند. با گذشت زمان و پیشرفت علم، سماورهای برقی و گازی تولید شد و در نهایت چای بازار را به دست گرفت. در حال حاضر به دلیل کمبود وقت وسایل برقی متنوع و کاربردی تولید شده است که بسیار کارآمد هستند. چای ساز الکترونیکی یکی از این اختراعات است که فرآیند دم کردن چای را بسیار سریع می کند. در دسترس بودن دستگاه چای ساز در فروشگاه های لوازم خانگی به سرعت افزایش یافته است و بسیاری از مردم به فکر خرید چای ساز هستند. Meyerbach یکی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان پیشرو انواع چای سازهای الکترونیکی پرقدرت است. چای ساز سماور مایرباخ مدل MB200 یکی از این لوازم کاربردی است که در کافی شاپ باما به فروش می رسد. با دستگاه چای خوری سماور مایرباخ همراه ما باشید

ویژگی های چای ساز سماور مایرباخ مدل MB200

توان 1500 وات

حجم کتری 3 لیتر است

ظرفیت قوری 600 میلی لیتر است

چای ساز سماور MB200 مایرباخ دارای 1500 وات قدرت است که برای تهیه چای ایرانی به سرعت آب را می جوشاند. یکی از ویژگی های چای ساز سماور MB200 مایرباخ این است که پس از جوشیدن آب به طور خودکار خاموش می شود. ظرفیت کتری 3 لیتر است که به نوبه خود ظرفیت بالایی دارد و برای مهمانی ها مناسب خواهد بود; ظرفیت چای نیز 600 میلی لیتر طراحی شده است. جنس جنس سماور از پلاستیک مقاوم و جنس قوری از شیشه پیرکس است که در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. این چای ساز برای خانواده های پرجمعیت و پرمشغله توصیه می شود. از دیگر محصولات مشابه این دستگاه می توان به چای ساز بوش TTA2010 اشاره کرد.

چگونه از چای ساز سماور مایرباخ MB200 استفاده کنیم؟

با ست چای خوری سماور مایرباخ MB200 کافی است برای تهیه چای به اصول اولیه وصل شوید. آب را داخل کتری بریزید، درب آن را ببندید و دکمه شروع را فشار دهید. وقتی آب جوش آمد، چای و آب جوش را داخل قوری بریزید و روی قوری بگذارید و چند دقیقه صبر کنید تا چای دم بکشد. از پر کردن بیش از حد کتری خودداری کنید. برای افزایش طول عمر قوری بهتر است قوری و قوری را بعد از استفاده با آب و صابون ملایم بشویید تا از تجمع گل و لای و رسوب جلوگیری شود.

درباره برند میرباخ

چای ساز سماور Meyerbach MB200 یکی از چای سازهای جمع و جور میرباخ آلمان است. کارخانه مایرباخ در آلمان تاسیس شد و با توجه به تاریخچه برند مایرباخ، تمامی محصولات مایرباخ از ابتدا با بهترین کیفیت تولید شده اند. محصولات این شرکت تحت آزمایشات و آزمایشات زیادی قرار گرفته اند و نوآوری و خلاقیت لوازم خانگی این برند باعث شده تا در رقابت با انواع دیگر طرح های مدرن و منحصر به فرد، موفقیت زیادی کسب کند. به عنوان بهترین کیفیت. محصولات مایرباخ شامل فر توکار مایرباخ، گاز رومیزی مایرباخ، فر مایرباخ، مایکروفر مایرباخ، قهوه ساز مایرباخ، ماشین لباسشویی مایرباخ، شیرآلات مایرباخ، ماشین ظرفشویی مایرباخ، یخچال مایرباخ و سماور مایرباخ می باشد. فروشگاه باما کالا سماور مایرباخ آلمانی را در تهران به شما عزیزان عرضه می کند.