سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 با سیستم چرخش معکوس گوشت را به راحتی و کارآمد چرخ می کند. چرخ گوشت چیزی است که امکان چرخ کردن گوشت را به راحتی و بدون کمک چیزهای دیگر فراهم می کند. آنها اغلب برای تهیه گوشت و تکه های گوشت چرخ شده با دست استفاده می شوند که به یک محصول همگن بدون تاندون، غضروف و سایر قسمت های سخت گوشت تبدیل می شوند. این روشی مطمئن، تمیز و کارآمد برای تهیه گوشت های خالص یا مخلوط است و از مشکلات تهیه گوشت چرخ کرده با استفاده از چاقو یا ظروف تیز و خطرناک جلوگیری می کند. چرخ گوشت دو نوع است یکی دستی با شفت که باید آن را بچرخانید تا گوشت از آن عبور کند و آسیاب شود و دیگری الکترونیکی که با فشار یک دکمه به همین نتیجه می رسد. چرخ گوشت برقی ساده و دارای قدرت رانندگی مداوم است، بنابراین نتیجه یکنواخت تر خواهد بود. قبل از خرید چرخ گوشت ابتدا کیفیت محصول را بررسی کنید. چرخ گوشت های برقی توسط برندهای زیادی تولید و روانه بازار می شوند که یکی از محبوب ترین و مورد اعتمادترین برندها برند بوش است. انواع چرخ گوشت بوش در فروشگاه های لوازم خانگی موجود و به فروش می رسد. چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 یکی از مدل های این دستگاه است، برای اطلاع از قیمت چرخ گوشت بوش با ما همراه باشید.

چرخ گوشت بوش MFW66020

ویژگی های چرخ گوشت بوش MFW66020

قدرت موتور 1800 وات

3 دیسک

او یک سوسیس و یک کابینت دارد

اصول حفاظت ضد لغزش

مجموعه نگهدارنده سیم ابزار

چرخ گوشت بوش MFW66020 با ظرفیت موتور 1800 وات یکی از محصولات بی نظیر بوش می باشد. میزان تولید گوشت از این دستگاه 3 کیلوگرم در دقیقه است که با کمترین مصرف و انرژی کمتر میزان گوشت را کاهش می دهد. این دستگاه تک سرعته بوده و با کلید روشن و خاموش کار می کند. این چرخ گوشت بوش دارای دیسک های 3 میلی متری، دیسک های 4.8 میلی متری و دیسک های 8 میلی متری، سوسیس ساز و کباب ساز می باشد. هنگام کار با چرخ گوشت بوش MFW66020 دستگاه هرگز تکان نمی خورد و حرکت نمی کند و این کار توسط پایه های کشویی انجام می شود. از این دستگاه می توان علاوه بر برش گوشت برای کارهای دیگری مانند برش پیاز استفاده کرد. برای نگهداری ابزار این دستگاه یک محفظه در دستگاه تعبیه شده است. یک قطعه بسیار کاربردی دیگر سوسیس ساز است که از آن برای تهیه سوسیس خانگی استفاده می کنید. به طور کلی این چرخ گوشت وسیله ای مفید در آشپزخانه به حساب می آید. از دیگر محصولات مشابه این دستگاه می توان به بوش MFW68680 اشاره کرد.

نحوه استفاده از چرخ گوشت

برای استفاده از آسیاب بوش MFW66020 ابتدا میله مارپیچ توری گوشت را داخل مخزن قرار دهید سپس اتو را نصب کنید و دیسک یا توری مورد نظر خود را وصل کنید سپس قفل یا مهره دهانه را بچرخانید و قفل کنید. سپس مخزن را به بدنه وصل کنید. دستگاه را روی دستگاه قرار دهید و آسیاب مخصوص را وارد کنید. دستگاه شما آماده است. می توانید از سبزی کاتر هم استفاده کنید. برای تهیه کباب یا کالباس از لوله مخصوص استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم چگونه از چرخ گوشت مراقبت کنیم؟ خواندن

درباره برند بوش

چرخ گوشت بوش MFW66020 یکی از بهترین چرخ گوشت های برند بوش می باشد. بوش با استفاده از بهترین تکنولوژی و مواد اولیه، پیشتاز جهانی در تولید لوازم خانگی است. این شرکت آلمانی یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان به حساب می آید. به گفته بوش، محصولات و خدمات آنها برای توانمندسازی، بهبود کیفیت زندگی و کمک به حفظ منابع طبیعی طراحی شده اند. آنها می خواهند کیفیت و قابلیت اطمینان را ارائه دهند. به طور خلاصه: آنها می خواهند فناوری ایجاد کنند که "برای زندگی طراحی شده است". محصولات بوش شامل یخچال، فریزر، لوازم جانبی، ماشین لباسشویی، خردکن، ماشین ظرفشویی، غذاساز، چرخ گوشت، اتو بخار، مخلوط کن، چرخ گوشت، چرخ گوشت، توستر، ساندویچ ساز، جاروبرقی، جاروبرقی شارژی، آبمیوه گیری، میکسر می باشد. . ، انواع اجاق گاز و مبلمان. فروشگاه اینترنتی باما کالا یکی از نمایندگان فعال در عرضه محصولات بوش می باشد.